Join also our Discord channel! Click here.

new balance wit dames

Post questions about game models here, or help out others!
Post Reply
Harley Browne
ultra-n00b

new balance wit dames

Post by Harley Browne » Thu Sep 17, 2020 2:30 am

hier zijn new balance wit dames drie knoppen bevestigd aan de rechterkant van het apparaat, elk met verschillende functionaliteit. Hoewel het leuk zou zijn geweest om deze naar eigen wens te kunnen herprogrammeren, heeft New Balance de hardloopfunctionaliteit echt gepusht met het horloge. Door snel op de bovenste knop te tikken, wordt Strava onmiddellijk gestart, dat interessant is ingebouwd in het horloge, zonder dat er 'technisch' een aparte app op je telefoon nodig is om de huidige statistieken te bekijken, hoewel je de volledige Strava-app moet downloaden om uw route en historische gegevens te zien. Met name deze app is volwaardig, met vier verschillende schermen met afstand, tijd, BPM, stappen en een rondeteller. Er zijn hier ook muziekbedieningen ingebouwd, die worden gesynchroniseerd met Google Play Music om de nummers of afspeellijsten af te spelen die u het beste uitvoert.

Het horloge is geclassificeerd voor waterdichtheid tot 5ATM, dus hoewel je met dit ding niet diepzeeduiken moet gaan, is het prima geschikt voor gewoon zwemmen en hardlopen in de regen. Nu Apple de mogelijkheid om te zwemmen met de Watch Series 2 als een van de belangrijkste kenmerken noemt, vinden we het belangrijk om te vermelden dat er nogal wat horloges met waterdichtheid bestaan, en de New Balance RunIQ is slechts een van die opties. belasting die ik ervoer, deed zich new balance dames groen voor toen ik de geïntegreerde Strava-app lanceerde, die volledig beperkt is tot het horloge, hoewel je deze gegevens kunt synchroniseren met de Strava-app op je telefoon. Strava biedt voor het grootste deel de functionaliteit en statistieken die u waarschijnlijk tijdens het hardlopen zult gebruiken.

De RunIQ draait Android Wear, dus je hebt toegang tot alle functies die bij die software horen. Het aanbod van New Balance is momenteel gepland om vorige maand de new balance 373 dames Watch Sport and Style te ontvangen, maar op het apparaat wordt momenteel de oudere Android Wear-versie 1.5 uitgevoerd.? Natuurlijk is de consumentenversie van Android Wear 2.0 net een paar weken geleden uitgebracht, dus we weten dat dit apparaat niet uit de doos kon worden gelanceerd. Toch zou het leuk zijn om een gloednieuw Android Wear-horloge te zien met de nieuwste versie van het smartwatch-besturingssysteem van Google.

New Balance biedt wel een app voor je smartphone, de MyNB app, waarmee je veel data van het horloge naar je toestel kunt synchroniseren. De app zal alles over jou vragen: van welke sport je houdt, je geslacht, geboortedatum en zelfs wat voor kleding je draagt. Ik vond dit een beetje invasief, omdat ze duidelijk proberen uit te vinden hoe ze je kleding het beste op de markt kunnen brengen, maar je kunt deze stap helemaal overslaan, new balance dames sneakers dus maak je geen zorgen als je deze vragen liever niet beantwoordt. u kunt een enorme hoeveelheid inhoud lezen over hardlopen en fitness, en u kunt "New Balance-punten" uitgeven aan nieuwe kleding en schoenen. De navigatie in de app is eigenlijk best goed en maakt gebruik van vloeiende animaties om je te brengen waar je heen moet. Hoewel het duidelijk is dat dit oorspronkelijk was ontworpen als een winkel-app, is het bedrijf doorgegaan en heeft het de RunIQ-integratie erin geschoven, wat naar mijn mening waarschijnlijk beter is dan een hele afzonderlijke app te maken om de Play Store te verzanden.

Als Strava niet jouw ding is, kun je natuurlijk altijd een van de vele andere fitness-apps gebruiken die beschikbaar zijn voor Android. Dit is tenslotte Android Wear, dus als je wilt, kun je ook gebruik maken van Runtastic of Endomondo. Ja, New Balance werkt samen met Strava voor dit specifieke horloge en als je het niet gebruikt, is de bovenste nok van het apparaat in wezen nutteloos, maar dat doe je wel. Andere apps werken prima. New Balance zegt dat je ongeveer vijf uur afspeeltijd uit deze dingen zou moeten kunnen halen, maar uit de tests die ik deed, was het nauwkeuriger om te zeggen dat ik rond de vier kwam. Bellen via de headset zal de batterij zeker iets sneller leegmaken door het activeren van de ingebouwde microfoon, maar ze klonken prima. Ik zou zeggen dat deze dingen een beetje stil zijn, dus als je in een drukke coffeeshop bent, kun je de persoon met wie je praat waarschijnlijk niet goed horen, maar als je gewoon aan het hardlopen of wandelen bent ze zouden het goed moeten doen.

Hoewel de New Balance Minimus "Ionix" 3090v2's alle ingrediënten hebben om een geweldige aanvulling te zijn op mijn hardloopschoenrotatie, is 1 run niet genoeg om een definitieve indruk te krijgen op een hardloopschoen. 'Ik weet tenminste dat deze schoenen het goed kunnen verdragen tijdens een Tempo Run! Morgen draag ik deze new balance dames wit schoenen tijdens mijn groepsrit om te zien hoe ze zich in een langzamer, meer casual tempo voelen; Ik zal terugkomen met meer indrukken en ik zal doorgaan met updaten terwijl ik mijn aantal kilometers op deze schoenen verhoog om te zien hoe ze het doen! Ndutu Kati kati Tented Camp-cursussen in Japan beginnen met KitKats wanneer hun verwondingen gebruikers hebben verhuurd. De und 'Kitto Katsu' is veel als 'je zult het gewoon inschakelen'. assistent-directeur zijn nieuwe balansschoenen goed voor platvoeten associatie wordt een downloadtype voor zoöxanthellen en over fragmenten geweigerd. Image Het is een internationale cursusanimatie die door seksuele stemmingen snijdt.

Post Reply